Eigen Clubleden

De minipot van Olen 22 sept 2012

Op het eerste tornooi van het seizoen waren we met 14 judoka's vertegenwoordigd. 9 U11 en 5 U13 zouden vandaag terug hun talent en kamplust tonen.

Voor enkele U11 was het hun eerste echte wedstrijd. De (mini) pot van Olen is nu niet echt een debutanten tornooi. Een groot deelnemersveld en verschillende judoscholen uit Nederland en Frankrijk zorgen voor een pittig niveau.

Onze anciens presteerden als naar gewoonte weer zeer goed en ook onze kersverse judoka's lieten zich van hun beste kant zien. Gebrek aan wedstrijdervaring speelden hun een beetje parten, maar ze hebben laten zien dat ze uit het juiste judohout gesneden zijn.

Pech voor Dean die op het tornooi zelf door buikgriep geveld werd en niet kon deelnemen. Onze 4 overige U13 haalden 2 gouden en 1 zilveren en een bronze medaille (potten) binnen.
De 9 U11 zorgden nog eens voor 2 gouden, 3 zilveren en 3 bronzen medailles.

Een resultaat "Leopoldsburg " waardig ;-)

De uitslag

Categorie Naam en Voornaam Gewonnen Poule van Plaats