Juno Kata

Pracht resultaat van onze judoka's op het tornooi te Dilsen op 16/12/2012

Onze judoka's behaalden een prachtig resultaat op het voorlaatste tornooi van dit jaar. 14 judoka's (4 U13 en 10 U11) namen voor JC Leopoldsburg deel.
Zoals alle jaren reikt JC Dilsen-Lanklaar een trofee uit voor "beste club" en dit voor de U13, U11 en het beste dagresultaat.

Onze 4 U13 behaalde al een schitterend resultaat, 3 x 1ste en 1 x 2de. Dit was voldoende om de beker voor 2de plaats binnen te halen.
JS Lummen werd hier 1ste en JC Gruitrode behaalde de 3de plaats.

Onze 10 U11 konden hiervoor niet onderdoen. En dat deden ze dus ook niet ;-).
4 x 1ste, 4 x 2de en 2 x 3de werden ze.

Dit zorgden ervoor dat we eerste werden in de cat. U11 voor JS Lummen en voor JC Gruitrode.

Als kers op de taart werden dan ook nog eens "Beste club van de dag" !!
JS Lummen werd hier 2de en JC Gruitrode behaalde de 3de plaats.

De droom van elke Limburgse club is uiteindelijk het sterke Lummen te kunnen verslaan bij de U11 en U13 ;-).

De overwinning is dan ook zeer te smaken geweest omdat we ze hebben kunnen bereiken met 14 deelnemers tegen 21 deelnemers voor Lummen.

JS Lummen zal zeker revanche nemen ;-) en zo blijft er een gezonde competitie geest gewaarbord.

Volgen nog de individuele resultaten.

Uitslag

Categorie Naam en Voornaam Plaats
U11 Katranov Alicia 1
Katranov Lev 1
Rutten Dennis 1
Vandergraesen Wannes 1
Cochuyt Charysa 2
Kjerimov Alex 2
Renfurm Angelo 2
Van olmen Leni 2
Cortoos Robbe 3
Claes Bryan 3
Categorie Naam en Voornaam Plaats
U13 Deckers Amelien 1
Chrestensen Dean 1
Huysmans Jo 1
Mertens Yannick 2

Een dikke proficiat aan alle deelnemers en veel succes volgende week op het Tornooi van Lummen.

Een fiere coach!!!