Lidgelden

Bedankt iedereen

Beste judoka's

Ik denk dat we mogen zeggen dat ook dit jaar het clubtornooitje geslaagd was. De jonge judoka's uit onze eigen club en die van JT Neerpelt hebben weer hun beste kunnen laten zien. Bij wijlen was het dan ook zeer spannend. Dit jaar hebben we alle titels in eigen club kunnen houden , Neerpelt aast al op revanche volgend jaar.

Werden dit jaar clubkampioen in hun respectievelijke reeks

Wannes Vandergraesen en Jo Huysmans

Wij danken alle deelnemers en supporters voor hun aanwezigheid en hun steun.
Ook dank ik uit naam van alle trainers de ouders en judoka's voor de mooie cadeaus ( was echt niet nodig geweest, maar wel aangenaam verrassend)

Het was weer een druk maar super aangenaam seizoen geweest, ik ben er fier op een van jullie trainers te mogen zijn.
Dit jaar op het BK judo merkte een buitenstaander tegen een van onze ouders op " Ah jullie zijn dat klein clubke met die goeie judoka's"
dat zegt alles denk ik ;-)
De resultaten waren dan ook weer fantastisch en ik durf ze hier niet allemaal opnoemen want ik zou er zeker enkele vergeten.

Ik hoop dat we op de ingeslagen weg kunnen verder bouwen en zie jullie allemaal graag terug op de mat vanaf 20 augustus voor de "Die Hards en wedstrijdjudoka's" de andere starten op dinsdag 3 september.

Ik wens iedereen een welverdiend en ontspannend verlof toe.