Eigen Clubleden

Tornooi Koersel

Op 6 mei 2012 trokken we naar het nabije Koersel voor hun jaarlijks Mei - tornooi. Zoals andere jaren valt dit altijd samen met het plechtig vormsel in Heppen en Leopoldsburg.
Ook dit jaar moeten onze 2de jaars U13 met spijt forfait geven.

Slechts 2 U13 en 7 U11 zouden onze kleuren verdedigen bij onze buurclub. Het tornooi trok dit jaar waarschijnlijk wegens de vele feesten in Mei wat minder deelnemers.
De afwezigen hadden echter ongelijk. Het tornooi was zoals alle jaren zeer goed georganiseerd en alles verliep dan ook vlot. Ze zijn ook één van de weinige clubs die aan de coach een gratis toegangsticket geven.

Op een totaal van 9 deelnemers behaalden we 4 1ste plaatsen, 4 2de plaatsen en 1 3de plaats. En er had nog meer ingezeten als Lev en Wannes niet in dezelfde poule hadden gezeten.
Ook Angelo en Jo verliezen hun kamp slecht nipt.

Wederom stond JC Leopoldsburg er met een prachtig resultaat.

De uitslag

Categorie Naam en Voornaam Gewonnen Poule van Plaats
U11 Katranov Alicia 3 4 1
Heymans Ferre 3 4 1
Rutten Dennis 4 5 1
Vandergraesen Wannes 3 4 1
Renfurm Angelo 2 4 2
Katranov Lev 2 4 2
Cochuyt Charysa 0 3 3
Categorie Naam en Voornaam Gewonnen Poule van Plaats
U13 Huysmans Jo 2 4 2
Mertens Yannick 2 4 2

Een dikke proficiat aan al de deelnemers!!!