Jeugdcriterium

Vernieuwd reglement in 2009

Het reglement van het jeugdcriterium is vanaf nu vernieuwd. Gelieve eens na te kijken wat er voor uw leeftijdscategorie verandert is.
Punten kan je verdienen:

-11j /-13j

Deelnemen aan een Limburgs tornooi. Ieder Limburgs tornooi telt mee.
Eerste plaats = 5 punten
Tweede plaats = 3 punten
Alle volgende plaatsen = 1 punt
De provinciale dispachter stelt WOC, tijdopnemers en scheidsrechters aan.

Deelname aan de provinciale trainingen = 2 punten
( judoka's zijn verantwoordelijke voor hun naam en clubgegevens op het desbetreffende formulier te schrijven) Namen die niet voorkomen op het formulier worden niet ter discussie gebracht . Deelname aan een provinciale stage of aangeduide ( gestimuleerde ) stage door de provincie = 2 punten. Ook hier je naam opgeven.

-15j / - 17j

Deelnemen aan een Limburgs tornooi, kampioenschappen tellen niet mee voor het criterium. Eerste plaats = 5 punten
Tweede plaats = 3 punten
Derde plaats = 1 punt
Deelname 1 punt.
Deze punten worden gehaald uit de categorie waarin u effectief gevochten heeft.
Deelname aan de provinciale trainingen = 2 punten
( judoka's zijn zelf verantwoordelijke voor hun naam en clubgegevens op het desbetreffende formulier te schrijven) Namen die niet voorkomen op het formulier worden niet ter discussie gebracht . Wanneer je als geselecteerde vanuit de provincie mag deelnemen aan een wedstrijd en deze valt gelijktijdig met de provinciale training, krijg je 2 punten. Als je als niet geselecteerde toch deelneemt aan de wedstrijd en niet aan de provinciale training krijg je geen punten. Deelname aan een provinciale stage of aangeduide ( gestimuleerde ) stage door de provincie = 2 punten. Ook hier is je naamsopgave als bewijs. Elke klacht of onregelmatigheid wordt schriftelijk gemeld op het secretariaat, deze zal dan de eerste volgende provinciale bestuursvergadering besproken en afgehandeld worden.

Voor de inrichters van de competitie

Om het criterium goed up-to-date te houden vragen wij de uitslagen van de tornooien zo vlug mogelijk te versturen naar Sinnaeve Pascal . emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Zo vlug mogelijk moet hier geïnterpreteerd worden als: ten laatste 14 dagen na datum van het tornooi, indien dit niet binnen deze 14 dagen in het bezit is van het PC, zal het tornooi niet opgenomen worden in het jeugdcriterium!. Gelieve tevens de originele poulebladen of een duidelijke kopie hiervan te versturen. Enkel de medaillewinnaars is niet voldoende vermits er ook punten toegekend worden voor deelname aan tornooien!