Clubtornooi JC Leopoldsburg

Op vrijdag 15 juni zal ons jaarlijks clubtornooi weer plaatsvinden in de sporthal 't Geleeg. Naar jaarlijkse gewoonte willen we weer al de ouders en vrienden uitnodigen om te komen kijken wat hun judoka's geleerd hebben.

Lees hieronder de uitnodiging van onze voorzitter Nestor Kox.

Leopoldsburg, 04 juni 2012

Beste judoka,
Beste ouders,

Met het einde in zicht van alweer een geslaagd seizoen, dient ook ons clubtornooi zich weer aan.

Op vrijdag 15 juni organiseren we opnieuw een gezellige en sportieve afsluiter van het jaar door middel van dit clubtornooi.

Net zoals vorig jaar gaan we de wedstrijdjudoka’s onder elkaar laten vechten en de recreatiejudoka’s onder elkaar, zodat we geen overwicht krijgen van zij die meer ervaring hebben in het wedstrijdgebeuren. Zo blijft het voor iedereen aangenaam! Ook de club van Neerpelt zal opnieuw met een aantal judoka’s aanwezig zijn, zodat het plezier alleen maar groter wordt!

We houden het ook simpel en stellen de poules zoveel als mogelijk op in functie van gewicht, kennis en kunde. Deze  vechten dan in kleine poules met een  4 -tal judoka’s, die onderling tegen elkaar vechten gedurende 1.5 minuut. Iedereen zal zo 3 matchen kunnen vechten. Gedurende die 1.5 minuut worden de scores gewoon opgeteld en de judoka met de hoogste score wint de wedstrijd. In elke poule zal er op die manier een rangschikking zijn. De winnaars van elke poule gaan vervolgens in een systeem van rechtstreekse uitschakeling vechten voor de podiumplaatsen.

Dit clubtornooitje zal zoals steeds plaatsvinden in de sporthal in de grote zaal, op 2 tatami’s . We beginnen om 18.30 u (judoka’s aanwezig om ten laatste 18.15u) en voorzien het einde tegen 21.00 u. waarna we iedereen (judoka’s en toeschouwers) een pintje of een frisdrankje aanbieden.

Graag toch nog even een bevestiging bij Yvan, Sven of Marc dat je er inderdaad gaat bij zijn de 15e. Dit maakt het organiseren iets gemakkelijker!

Afspraak dus op de 15e juni om 18.30 u!!!!

N.Kox