JC Leopoldsburg start met G-judo

Beste ouders,

In de loop van de voorbije jaren is de behoefte aan sport voor andersvaliden gaandeweg groter geworden. Ook in het judowereldje is deze behoefte gegroeid. Als antwoord hierop zijn er ondertussen reeds verscheidene clubs in Vlaanderen die op dit moment G- Judo aanbieden.

Dit is een vorm van lesgeven niet alleen voor andersvaliden, maar ook voor judoka’s die om één of andere reden niet echt mee kunnen en waarvoor de oefeningen een keer meer moeten getoond en uitgelegd worden.
Onze judoclub heeft inmiddels ook een gediplomeerd G-Judo trainer in huis en is bereid om ook een aparte training te reserveren om G Judo aan te bieden.
Om beter te kunnen inschatten hoe we het gaan organiseren zouden we graag eerst een idee hebben, hoeveel judoka’s we op deze training zouden kunnen verwachten. Deze training zal dan wellicht op de woensdag namiddag doorgaan.
Gelieve daarom graag een seintje te geven aan één van onze trainers, zodat we dan op vrij korte termijn kunnen starten.

Met sportieve groeten
N.Kox