Betaling lidgeld seizoen 2012-2013

Beste leden

Het nieuwe seizoen is ondertussen weeral een maand oud. De eerste spierpijnen zijn weeral overwonnen en langzaam valt alles  in zijn oude plooi.

Ook het eerste tornooi is achter de rug en de volgende komen er nu snel aan.

Ook tijd om het administratieve aspect even op punt te stellen. De meesten onder jullie hebben zich ondertussen in orde gesteld met de betaling van het jaatlijks lidgeld.

Enkelen hebben dit waarschijnlijk even uit het oog verloren. Mocht je nog niet voldaan hebben aan je bijdrage, gelieve dit dan zo snel mogelijk in orde te brengen.

Ook met het oog op de verzekering.

We houden de brijdrage al zo laag mogelijk, maar we kunnen niet blijven voortbestaan zonder de broodnodige financiële middelen.

Even ter herinnering:

Het lidgeld voor een seizoen bestaat uit 2 delen.

Verplichte bijdrage aan de VJF (vlaamse judofederatie). Hierbij is een verzekering en een kwartaalmagazine inbegrepen.Tevens heeft men gratis toegang tot al de trainingen georganiseerd door de VJF ( technische trainingen, kata-trainingen, regoniale competitie trainingen, enz )
Voor dit seizoen is dit bepaald op 37,00 €.

Het eigenlijke lidgeld: gebruikt om de werkingskosten van de club te betalen zoals huur sporthal, inschrijvingen tornooien, inrichten clubtornooi. e.a.
Omdat onze trainers allemaal onbezoldigd lesgeven, kunnen we dit ook dit jaar op een bescheiden bedrag van 43,00 € houden.

Het totale lidgeld komt zo op 80,00 € per seizoen. ( 1september tot 30 juni ).

Voor bestaande leden wordt de betaling van het totale bedrag afgerekend bij aanvang van het seizoen. Voor nieuwe leden die in de loop van het seizoen instappen wordt het lesgeld aangepast aan de resterende maanden. Dit aan een bedrag van 4,00 € per maand.

Betaling kan gebeuren door een overschrijving op het reknr: 068-0764930-15 van JC Leopoldsburg.

Vermeld altijd je naam en het seizoen bij de overschrijving. b.v   Lidgeld seizoen 2012-2013 voor Kim Ono.

Extra korting:

Vanaf een derde lid uit eenzelfde gezin wordt het lesgeld sterk verminderd. ( 18,00 € i.p.v. 43,00 € ). Totaal vanaf derde lid: 55,00€

Personen in bezit van een vrijetijdspas van de gemeente Leopoldsburg genieten een korting van 50% op het totale bedrag.