Beste wensen voor 2010

Het nieuwe jaar is toch weeral enkele dagen oud en het bestuur van JC Leopoldsburg wil dan ook via deze weg aan iedere judoka en zijn (haar) familie een gezond en sportief 2010 toewensen.
Het belangrijkste is dat we op een gezonde en sportieve manier in een goede sfeer onze favoriete sport kunnen blijven beoefenen.

Ook toch een woordje van dank aan die mensen die op een vrijwillige basis ervoor zorgen dat alles in onze club kan blijven op wieltjes lopen. Ook een speciale dank aan de ouders die steeds weer present zijn op al de tornooien en trainingen. Zonder jullie zouden we dit jaar niet de sportieve prestatie gehaald hebben die er toch wel mag zijn.
We namen deel aan 11 tornooien in limburg, 1 tornooi in antwerpen (minipot van Olen), 1 tornooi in de vlaanders (Otegem), het SVS scholenkampioenschap in Hasselt en we leverden judoka's voor de miniemenploeg van limburg tijdens het interprovinciaal kampioenschap.

Dit leverden ons in totaal 20 gouden, 14 zilveren en 14 bronzen medailles op. Tevens eindigen 2 van onze judoka's in de top 3 van het jeugdcriterium van limburg.
Jill op een 2de plaats bij de meisjes U11 en Tom op een derde plaats bij de jongens U13. Zij zullen daarvoor gehuldigd worden op het komende provinciaal comité.

Dat dit resultaten zijn om fier op te zijn moet ik niet onderstrepen en de toekomst ziet er goed uit met nog meer judoka's die aan wedstrijden gaan meedoen. En daarom nogmaals een pluim op de hoed van de ouders die er toch voor zorgen dat hun judoka's op zoveel mogelijk trainingen en stages aanwezig zijn en telkens weer present zijn om onze wedstrijdjudoka's te brengen en aan te moedigen op de tornooien. Er zijn soms aangenamere manieren om je zondag door te brengen ;-).

Het nieuwe wedstrijdseizoen gaat al onmiddelijk van start op 9 en 10 januari te Gruitrode. Dit is een van de grootste tornooien in Limburg met een sterk deelnemersveld uit het buitenland. We nemen al onmiddelijk deel met 9 judoka's en als onze gekwetsten allemaal in orde zijn zal het aantal nog oplopen.

Hopend op uw steun te mogen blijven rekenen.