FLASH Laatste nieuws

Op zaterdag 8 mei zijn de U11 / U13 / U15 judoka's uitgenodigd voor de open randori training te Neerpelt. Deze zal doorgaan van 16h30 tot 18h00 op het domein " Dommelhof" te Neerpelt.
Ik zou alle wedstrijdjudoka's hier graag aanwezig zien, de anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom. Er zullen judoka's van Neerpelt, Koersel en Maasmechelen aanwezig zijn. Deze training valt vlak na de provinciale training. Als de 2 punten voor het jeugdcriterium voor jouw niet zo belangrijk zijn zou ik je aanraden te kiezen voor de training in Neerpelt. Je kan natuurlijk ook altijd beiden doen ;-) .

Op 14 en 28 mei zal Gerard en Katrien (trainers van Koersel) les komen geven in onze Dojo. De miniemen en cadetten van groep 2 worden dan uitgenodigd om voor een keertje mee te trainen bij groep 3 ( van 20h00 tot 21h30).

groetjes Yvan