Uitslag tornooien 2010

Het tornooi-seizoen 2010 zit erop. Dat onze judoka's puike prestaties leverden staat buiten kijf. Enkele waren al doorwinterde veteranen, voor andere was het een eerste kennismaking met het wedstrijdjudo.

Vanaf 1 jan 2011 zullen enkelen de overstap maken naar een volgende categorie. U11 -> U13 of U13 -> U15.

Voor de U13 en zeker voor de U15 zal het belangrijk worden om zoveel mogelijk extra trainingen mee te pikken. Hierbij denk ik dan aan de provinciale training te Hasselt en de regonale trainingen te Zele. Ook belangrijk zijn de talententrainingen die wekelijks gegeven worden. ( wij pikken normaal gezien deze op woensdagavond in Neerpelt mee)

Je vind het programma van deze trainingen altijd terug op onze site of op de site van de VJF of VJF (Limburg). Ook stages zullen regelmatig gepubliceerd worden.

Naarmate men ouder wordt zal de tegenstand zwaarder worden en zal men meer inspanningen moeten doen om zijn niveau te verbeteren.

Indien men vragen heeft hierover kan men altijd bij de trainers terecht.

Uitslag tornooien in 2010