JC Leopoldsburg triomfeert op het tornooi van de Voerstreek

Ondanks een kleine delegatie van 7 deelnemers (5 U13 en 2 U11), de rest had andere verplichtingen ( schoolfeesten en vormsels), hebben we de beker voor de beste miniemenploeg en de beker voor de beste pupillenploeg binnengehaald. De resultaten logen er dan ook niet om. 6 éérste plaatsen en één 2 de plaats leverde voldoende punten op.

Enerzijds is het tornooi van de Voerstreek één van de kleinere tornooien met enkel deelnemers van Limburgse clubs, anderzijds zijn alle Limburgse judokas die goed staan in het jeugdcriterium er aanwezig om hun plaats te vededigen. Het is dan ook een goede barometer om te bepalen waar je staat binnen Limburg. Dat we hier goed scoren is nu wel duidelijk. Onze jonge judokas legden een prachtig parcour af.

Uitslag tornooi Voerstreek

Jill Pernet