Een geslaagd clubtornooi

Op 17 juni 2011 vond ons jaarlijks clubtornooi plaats. Een grote deelname en een ontspannen sfeer zorgden voor een leuke avond.
Voor het eerst hadden we ook judoka's van JC Neerpelt te gast. ( waarvoor onze dank aan de trainers, judoka's en ouders van deze club).

Met 13 poules en bijna 60 deelnemers was de avond goed gevuld. Er waren mooie kampen te zien en menig deelnemer kwam verrassend uit de hoek.
In de voorrondes hadden we geprobeerd om de recreanten en de wedstrijdjudoka's wat gescheiden te houden.

Iedereen kampte voor wat hij waard was en de inzet van de judoka's was dan ook zeer groot. De mix van Leopoldsburgse en Neerpeltse judoka's zorgden voor wat extra spanning.
Na de pauze hadden we dan de finale rondes. Rekening houdend met leeftijd, gewicht en wedstrijdervaring kwamen we uit op 4 finale reeksen. De beste 2 uit elke poule kampten voor de titel.

We kregen zo een finale A bij de U9 ( onder de 9 jaar), een finale B bij de U11-U13 ( lichtgewichten), een finale C bij de U13-U15 ( lichtgewichten) en een finale D bij de  U13-U15.

Club-kampioenen 2011

Winnaar finale A: Alex Kjerminov
Winnaar finale B: Ward Vandergraesen
Winnaar finale C: Soren Nikolasjen ( JC Neerpelt)
Winnaar finale D: Tom Huysmans

Van de Leopoldsburgse winnaars zal er door lottrekking bepaalt worden wie er wordt afgevaardigd als clubkampioen bij de jaarlijkse huldiging. Bij de meisjes zal er geloot worden onder de best geplaatsen meisjes.

Deze namen zullen later nog worden meegedeeld.

Zo werd een plezante avond nog afgesloten met een drankje aangeboden door de club.

Een dikke proficiat voor iedere deelnemers en een van harte bedankt aan de ouders, sympathisanten en medewerkers.

Het clubbestuur.

P.S. Degene die foto's getrokken hebben mogen die altijd aan mij bezorgen, we plaatsen ze dan op de site.