Dag 2 van het tornooi van de Donderslag

Op zondag 8 jan 2012 was het dan de beurt aan onze U11 / U13. Een aantal nieuwe gezichten zijn de groep van de wedstrijdjudoka's komen vervoegen.

2 kersverse U11, Lev katranov en Rhomani Akiev, hebben de rangen vervoegd. Ook voor Angelo Renfurm was het slechts zijn 2de tornooi. Alvast een dikke proficiat voor deze nieuwelingen, want starten op het tornooi " De trofee van de Donderslag" is niet niks. Het is niet zo maar een tornooitje onder de kerktoren.

Spijtig genoeg kon ik er niet zelf bijzijn omdat ik Tom moest coachen op het tornooi " Antwerp Open" te Antwerpen natuurlijk ;-). Daar hebben ze het zolang getrokken dat het tornooi in Gruitrode al voorbij was eer we konden vertrekken.

De coachtaak werd echter op een schitterende manier verricht door Henny met steun van Thierry en Ceriel. Waarvoor dank.

Dat het coachen bij Henny nog in het bloed zit bewijzen wel de schitterende resultaten die onze judoka's behaald hebben. Spijtig genoeg was een van onze prijsmeisjes te ziek om te kunnen deelnemen. Onze U11 en U13 scoorden genoeg punten om te eindigen op een 4 de plaats op 1 puntje achter de derde plaats in de clubuitslag.

Met Amelien erbij waren we bijna zeker geweest van een 2de plaats in de clubrangschikking.

De uitslag van de U11 en U13

Categorie Naam en Voornaam Gewonnen Poule van Plaats