5 x goud op het open provinciaal kampioenschap PC Limburg

11 judoka's namen op 5 juni 2011 deel aan het open provinciaal kampioenschap van het PC Limburg. Zoals verwacht veel deelnemers uit Limburgse clubs, al waren er ook clubs uit Vlaams Brabant aanwezig.

6 U13 en 5 U11 ( spijtig genoeg 2 afzeggingen) traden in het strijdperk. Amelien en Yannick zorgden voor de eerste 2 gouden medailles. Kim ging ei zo na met de derde lopen, maar een foutje op de grond deed hem nipt de kamp verliezen. Zilver voor Kim dus. Ook Stien behaalde een zilvere medaille en Kayleigh en Ward mochten het brons rondhangen.

Ook onze 5 pupillen deden het uitstekend.
Goud voor Wannes, Dean en Jo. Ferre had het moeten afleggen tegen o.a. Wannes ( zeer spannende match) en behaalde evenals Dennis de bronze plak. Dennis moest 2 keer de zege uit handen geven op beslissing. Dus zijn brons had evenzeer harder kunnen blinken. Zeer goede kampen van Dennis.

De Uitslagen

Categorie Naam en Voornaam Gewonnen Poule van Plaats
U11 Huysmans Jo 2 3 1
Chrestensen Dean 3 4 1
Vandergraesen Wannes 2 3 1
Heymans Ferre 0 3 3
Rutten Dennis 1 4 3
Categorie Naam en Voornaam Gewonnen Poule van Plaats
U13 Deckers Amelien 2 3 1
Mertens Yannick 2 4 1
Chrestensen Kim 2 4 2
Heymans Stien 0 2 2
Vandergraesen Ward 1 4 3
Debu Kayleigh 0 3 3

Een dikke proficiat wederom voor al de deelnemers!