Olympia Trophy Zonhoven

Op zondag 1 april ( geen aprilgrap) vond wederom het tornooi " De Olympia Trophy Zonhoven " plaats. Met een uitgedund deelnemersveld, enkele waren op verlof een andere was gekwetst en er was er zelf ene gestraft, trokken we naar Zonhoven.

In totaal 3 U13 en 7 U11 behaalden wederom een schitterend resultaat. Door deelname van verschillende clubs uit Nederland ,Duitsland, Engeland en enkele Waalse clubs had het toch wel een internationaal karakter. Onze judoka's kwamen dan ook uit tegen tegenstanders die ze normaal niet ontmoeten.

Nieuwe of bekende tegenstanders, het maakt de Leopoldsburgse judoka's niet zoveel uit. Ze gaan allemaal tegen de tatami.
Onze 10 deelnemers brachten 6 gouden, 1 zilveren en 3 bronzen plakken mee naar huis.

Net niet voldoende om een club-beker mee te brengen. Er waren dan ook enkele grote clubs daar met een veelvoud aan deelnemers.

De Uitslag

Naam