2 x goud en 2 x brons op SVS Hasselt 13 jan 2010

Slechts 3 dagen na het tornooi in Gruitrode konden we al aantreden voor het jaarlijkse scholenkampioenschap van Vlaanderen te Hasselt. Dit jaar hadden de inschrijvingen wel wat voeten in de aarde, maar uiteindelijk raken toch 7 judoka's ingeschreven.  5 bij de U13 en 2 bij de U15. Ondanks het slechte weer zijn er toch veel scholen van buiten de provincie aanwezig. Een mooi gevuld tornooi dus op 8 matten.

Groepsfoto deelnemers zonder kayleigh die al iets vroeger moest vertrekken omdat ze nog naar de muziekles moest. (meer foto's in de gallerij)

Zoals gewoonlijk verloopt dit tornooi zeer vlot maar ook ongelooflijk hectisch. Met simultane kampen op 8 matten en alle reeksen tegelijk zou je je eigenlijk in vieren moeten delen om overal aanwezig te kunnen zijn. Ik heb dan Thierry maar als hulpcoach aangesteld en hij heeft deze taak uitstekend volbracht (zal ik in het vervolg meer moeten doen ;-) )

De Uitslag

Ward    1ste plaats             poule van 5