Prachtig resultaat op het PC Limburg tornooi te Lanklaar

Op zondag 6 juni 2010 togen 9 van de 13 ingeschreven judoka's naar het PC Limburg tornooi te Dilsen-Lanklaar. Het resultaat mocht er wezen.

5 eerste plaatsen en 2 tweede plaatsen. Ook de 4 judoka's die onverwachts moesten afzeggen zouden zeker een goed resultaat behaald hebben.

Hier volgt de uitslag

Jeffrey

4 de

5

Een dikke proficiat voor alle deelnemers. Ook op het laatste tornooi van dit seizoen zijn jullie er weer voor gegaan. Nu nog het clubtornooi en dan een welverdiende rust.
Voor een aantal zijn er nog wat stages gepland in de verlofperiode. De rest zal moeten wachten tot september om er weer te kunnen invliegen. Want al zijn de resultaten zeer goed, er is altijd nog plaatst voor verbetering. De concurentie wordt beter dus zullen ook wij nog harder moeten trainen en beter op de afwerking van de technieken moeten letten.

Tot de volgende

Yvan

Onze U13-ploeg

Onze U11-ploeg

Meer foto's in de fotogallerij.