Medaille oogst op SVS Hasselt 19 jan 2011

Met 8 miniemen en 4 cadetten haasten we ons naar het SVS kampioenschap op woensdag 19 jan 2011.
Scholen en judoka's van gans vlaanderen treden hier aan.
Er waren er zelfs van Oostende. Ook de topsportschool was naar jaarlijkse gewoonte weer present. Al bij al een tornooi waar je toch wel wat tegenstand kan verwachten.

Onze judoka's presteerden weer prachtig. 4 gouden, 2 zilveren en 2 bronzen medailles waren de oogst.

De resultaten

Naam

Uitslag

Amelien deckers

Jill Pernet

Ward Vandergraesen

U15 (-50 kg)

Tom Huysmans

Kim Chrestensen

2 de plaats

Yannick Mertens

2 de plaats

Kayleigh debu

3 de plaats

U15 (-55 kg)

Klaas Mellebeek

3 de plaats

Officiële Uitslag SVS

( Klaas ontbreekt in de uitslag, reden zie hieronder)

Klaas maakte vandaag wel iets ongelooflijks mee. Hij wint zijn eerste kamp, maar de tijdopnemer noteert de verkeerde winnaar. De verliezer gaat dus door en verliest zijn volgende kamp. Door het hectisch verloop merkt niemand iets op tot het te laat is. Alle wedstrijden zijn afgelopen als we er achter komen dat er iets niet klopt. Klaas krijgt als troostprijs een derde plaats, maar wie weet wat er anders had ingezeten.

Ook Nele maakte haar opwachting bij de U15 dames -57 kg. De lange blessure periode en het gebrek aan wedstrijdritme deden haar echter de das om. Nele verliest haar eerste kamp en ook haar herkansing.

Tot slot hebben Stien ( die notabene in de poule bij Jill en Kayleigh zat, 3 van de zelfde club maar verschillende scholen) en Jeffrey fel gestreden maar het onderspit moeten delven.

Ook onze enigste belofte Jegor kon vandaag zijn eerste kamp niet winnen en kreeg spijtig genoeg geen herkansing.

Een dikke proficiat aan alle judoka's.

Een deel zal zondag met hun collega's pupillen aantreden in Diepenbeek. Tom zal de kleuren van Leopoldsburg gaan verdedigen op het International Antwerp Open.