Tornooi JC Samourai Dilsen

Op zondag 23 oktober vond het jaarlijkse tornooi van JC Samourai Dilsen plaats. Niet een echt groot tornooi, al maakt de aanwezigheid van enkele grotere Nederlandse clubs het tornooi toch wel pittig.

Onze delegatie was deze keer kleiner dan gewoonlijk. Wegens ziekte en catechese verplichtingen konden een aantal van onze wedstrijdjudoka's niet deelnemen.

4 miniemen en 5 pupillen zouden JC Leopoldsburg vertegenwoordigen. Al was het voor een aantal blijkbaar hun dag niet toch slaagden we erin om bij de pupillen de 3 de plaats in de clubranschikking te behalen. We zijn dus weer een beker rijker. Onze miniemen eindigden juist buiten de bekers. Hadden Kim en Yannick kunnen deelnemen dan hadden we hier ook zeker nog een beker kunnen pakken en wie weet ook nog een beker van de dagrangschikking. Het heeft deze keer niet mogen zijn. Volgende keer nemen we zeker révanche.

We zijn misschien de laatste tijd ook al wat te verwend geweest ;-)

De uitslag

Naam en Voornaam