2 x goud voor Tom

Tom haalt goud op zowel het "Antwerp open" als op het prestigieuse "Matsuru Dutch Open espoir" tornooi.

Op zondag 8 jan 2012 neemt Tom deel aan het tornooi " Antwerp Open". Nietegenstaande dat er dit jaar een pak minder deelnemers waren (500 minder dan vorig jaar) blijft de kwaliteit van de deelnemers op een hoog niveau.

Tom legt eenzelfde parcour af als de dag ervoor in Gruitrode, al zijn enkele matchen tegen 2 Duitsers van het nationale team toch net iets pittiger.

4 x overwinnen is goed genoeg voor de gouden plak.

Het podium bij de U15 -55kg

Antwerp Open U15 Heren 2012.pdf

Op zaterdag 14 jan 2012 neemt Tom deel aan het Dutch open espoir tornooi als lid van het "Judo Team Limburg" (selectie van 20 judoka's).
Hij weet als enige een podiumplaats te behalen en dan ook nog het hoogste schavotje.

Het Matsuru Dutch Open Espoir geld als een toptornooi in Europa. Getuige de 1642 deelnemers uit gans Europa met vele nationale teams.

Hier goud halen is geen sinecure en een mooie beloning voor het harde trainen. Tom is dan ook terecht fier op deze eerste plaats. (de papa ook natuurlijk)

Podium Dutch Open Espoir U15 -60 kg

Men U15 -60kg.pdf