FLASH NEWS: Tom vice-kampioen

FLASH NEWS:

Tom Huysmans komt uit in de finale en wint ....

Tom heeft deze middag een plaats veroverd in de finale van het Belgisch Kampioenschap U15.  Dit kampioenschap wordt op dit moment bevochten in Ronse.  We duimen voor Tom en hopen dat hij straks terugkeert naar Leopoldsburg met de titel!!!

Tom Huysmans komt uit in de finale en wint ....zilver.

Intussen heeft Tom de kamp der kampen moeten vechten tegen een tegenstander van de Waalse judo federatie.  Tom heeft een zeer verdienstelijke wedstrijd gevochten en gaf zelfs de indruk zijn tegenstander aan te kunnen.  Maar dat Wallonië en de Waalse judoka's ook heel wat in hun mars hebben, is andermaal gebleken.  Na een ongelukkige beweging van Tom waarbij hij door rolt, krijgt hij een ippon tegen.  De titel gaat dus dit jaar naar Wallonië, ....alt

Maar niet getreurd.  Tom komt terug naar Leopoldsburg als ZILVEREN TOM!!!

Als eerste jaars U15 onmiddellijk al de tweede plaats wegkapen op het Belgisch kampioenschap is een puike prestatie.  We zijn allemaal heel trots op hem en we zijn er rotsvast van overtuigd dat Tom volgend jaar de gouden plak behaalt en de titel van Belgisch kampioen op zijn palmares zal schrijven.

Een dikke proficiat Tom!

TD